Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Προσευχή – Επίκληση στον Αρχάγγελο Μιχαήλ (κυρίως για προστασία και για απαλλαγή από προβλήματα).....!!!!

Προσευχή – Επίκληση στον Αρχάγγελο Μιχαήλ (κυρίως για προστασία και για απαλλαγή από προβλήματα).....!!!!
                                 


Αρχάγγελε Μιχαήλ, Βοήθησέ με! Βοήθησέ με! Βοήθησέ με!Αρχάγγελε Μιχαήλ! Έλα στη ζωή μου

Αρχάγγελε Μιχαήλ! Απομάκρυνε τα προβλήματά μου και ελευθέρωσέ με από τις δύσκολες καταστάσεις της ζωής μου.

Απάλλαξέ με τώρα από …………………………..,

Απάλλαξέ με από την έλλειψη εμπιστοσύνης στον εαυτό μου

και ενίσχυσε την πίστη μου στη Δύναμη του Θεού,

να σώσει τη ζωή μου και να μου δώσει τη νίκη.

Αρχάγγελε Μιχαήλ, Βοήθησέ με! Βοήθησέ με! Βοήθησέ με!

Αρχάγγελε Μιχαήλ, έλα στη ζωή μου

Αρχάγγελε Μιχαήλ, στάσου μαζί μου!

Προστάτεψε τα παιδιά όλου του κόσμου.

Προστάτεψε τα σπίτια όλου του κόσμου.

Προστάτεψε την πατρίδα μου και απομάκρυνε τους εχθρούς της ελευθερίας.

Εγώ είμαι εδώ. Είμαι το όργανο των επτά Αρχαγγέλων και δεν θα υποχωρήσω.

Θα σταθώ στο ύψος μου και δεν θα φοβηθώ να …

Θα γίνω όργανο του θελήματος του Θεού ότι και αν είναι αυτό.

Είμαι εδώ γι αυτό βοήθησέ με Θεέ μου.

Εις το όνομα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ και των Στρατιών του,

είμαι ελεύθερος/η και θα παραμείνω ελεύθερος!

Και δεν θα σκλαβωθώ από κανέναν εχθρό,

από μέσα ή από έξω.

Αμήν

http://asterakiaa.blogspot.gr
       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου